Felhasználói feltételek

A Cafay.hu számára kiemelten fontos a vásárlóink biztonsága és a nekik nyújtott vásárlási élmény. 

Az alábbiakban a Cafay.hu oldalán leadott megrendelésekre vonatkozó vásárlási és kiszállítási feltételeket találhatja: 

A Cafay.hu a következő tulajdona: 

Cafay ApS
Alstrup Alle 15 
8361 Hasselager 
Dánia

 

Fizetés

A Cafay-nál többféle fizetési mód is a rendelkezésére áll. A fizetési lehetőségek közül a fizetéskor választhatja ki az Ön által preferált fizetési módot.  

Áraink forintban értendők, és az árak az áfát és az adókat is tartalmazzák. Mi nem számítunk fel díjakat a fizetésért, azonban javasoljuk, hogy olvassa el a választott fizetési módjának felhasználási feltételeit, mivel néhány vállalat például a hiányzó fizetések esetén díjakat számíthat fel.  

Weboldalunkon kizárólag felnőttek, illetve olyan egyének rendelhetnek, akiknek a törvényes gondviselőjük ehhez hozzájárult.  

 

Cégként leadott rendelések 

Amennyiben termékeket szeretnének rendelni, cégeket is szívesen látunk a weboldalunkon – ők megrendeléseiket a magánszemélyekkel megegyező módon adhatják le. A fizetés során lehetőség van a HÉA-azonosítószám megadására, amelyet a vásárlást követően az ahhoz kapcsolódó számlán is megjelenítünk majd.  

A számlák EAN- vagy GLN-számmal történő kiegyenlítésére jelenleg sajnos nincs lehetőség. A rendelkezésre álló fizetési módok közül vásárlóink a fizetéskor választhatnak.  

 

Kiszállítás

Termékeinket csak Magyarországra szállítjuk ki. A megrendeléseket általában 5–6 munkanapon belül szállítjuk ki. Késedelem esetén a teljes kiszállítási idő akár 8 munkanap is lehet. Minden megrendelést 72 órán belül összecsomagolunk. A szállítási mód a megrendelés a vásárlást követően Önnek elküldött visszaigazolásában található. 

Ha a kiszállítás időpontjában Ön nincs otthon, csomagját egy átvételi pontra szállítjuk, ahol később átveheti azt. Ebben az esetben az átvételre vonatkozó információkat a kiszállítást végző vállalat ismerteti majd Önnel. 

Ha a Cafay már postázta az Ön csomagját, azonban a kiszállítást végző vállalat nem találja azt, a szállítmányozónak szélesebb körű keresést kell elvégeznie. Akár 12 munkanapba is telhet, míg partnerünk végleges döntést hoz, de mi lehetőségeink szerint természetesen mindent megteszünk majd a probléma gyorsabb rendezése érdekében, és általában legfeljebb 1–2 napba telik a „hiányzó” csomagok előkerítése.


Sérült csomag:

Amennyiben sérült csomagot kap kézhez, a kiszállítást követő 5 napon belül vegye fel velünk a kapcsolatot a következő információkkal:
•    megrendelésszám
•     a csomag belsejéről és külsejéről készített fotók
Továbbá azt is javasoljuk, hogy amíg megkapja az ügyfélszolgálatunktól a további utasításokat, tartsa meg a csomagot arra az esetre, ha egy kicsit több információra lenne szükségünk a kiszállítást végző cég felé benyújtott reklamációnk során.

 

Törlés

A megrendelések gyors kiszállításának biztosítása érdekében minden megrendelést a lehető leghamarabb feldolgozunk. Ez azt jelenti, hogy amikor felveszi velünk a kapcsolatot, nem mindig tudjuk garantálni a megrendelése törlésének lehetőségét. 

Ezért ha törölni vagy módosítani szeretne egy megrendelést, fontos, hogy a lehető leghamarabb felvegye a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal annak nyitvatartási idején belül a 12455103 telefonszámon, vagy nyitvatartási időn kívül küldjön egy e-mailt az [email protected] címre. 

A törlés és az elállás nem ugyanazt jelenti. Egy rendelés teljesítését követően az már nem törölhető. 

 

Elállási jog 

Önnek 100 napon belül jogában áll indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Az elállási határidő 100 nappal azt a napot követően jár le, amelyen Ön vagy egy az Ön által választott egyéb személy átvette a csomagot. Ha a határidő egy munkaszüneti napon, szombati napon, ünnepnapon, karácsony estéjén vagy szilveszter estéjén jár le, akkor a határidő a következő munkanapig meghosszabbodik. 

Az elállás és a törlés nem ugyanazt jelenti. 

 

Az elállási jog alóli kivételek 

Többé nincs joga elállni egy megrendeléstől, ha kibontotta a termék csomagolását, vagy bármilyen más módon használni kezdte a terméket. Ha a terméket olyan módon kezdte el használni, amely miatt már nem tudjuk azt eladni, akkor a termék visszaküldését nem fogjuk elfogadni. 

Az elállási jog élelmiszerek megvásárlása esetén nem érvényesíthető – beleértve azokat a kávékat és teákat is, amelyek eltarthatósági időtartama a visszaküldés időpontjában már csak kevesebb mint 90 nap. 

 

Vis maior 

Olyan különleges körülmények esetén, amelyek megakadályoznak bennünket az időben történő kiszállításban, vis maiorra hivatkozhatunk. Példák a vis maiorra: sztrájkesemények, tűz, általános áruhiány, áruk lefoglalása, a szállítási lehetőségek betegség miatti korlátozása, a hatóságok rendkívüli beavatkozása, kibertámadások, informatikai meghibásodások a Cafay-nál vagy partnereinél, illetve a szállítási lehetőségek hiánya. 

Ilyen esetekben a vásárlók nem jogosultak kártérítésre vagy a vásárlási megállapodás törlésére. 

 

Az elállási jog gyakorlása 

Ha szeretne elállni a vásárlástól, kérjük, hogy a megrendelés visszaküldése előtt vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. 

A megrendeléstől való elálláshoz, kérjük, küldjön írásos értesítést e-mailben az [email protected] címre. Fontos: ne felejtse el megadni azt a megrendelésszámot, amely esetén elállási joggal kíván élni, így tudni fogjuk, hogy melyik megrendelésétől szeretne elállni. Az elállás csak akkor érvényes, ha elállási szándéknyilatkozatát a határidőn belül küldi el nekünk. Ha a vásárlástól az átvétel megtagadásával kíván elállni, vagy egyszerűen nem veszi át az átvevőhelyről a csomagot, akkor is ugyanezt az eljárást kell követnie. 

Ha hibás terméket kap, az panasznak, nem pedig elállásnak minősül. 
Elállás esetén az oldal alján található szabványos, jogilag érvényes elállási formanyomtatványt is használhatja. A formanyomtatvány használata nem kötelező, elállását az e-mailben elküldött szándéknyilatkozat esetén ugyanúgy dolgozzuk fel. 

 

Visszaküldés

Amennyiben eláll a vásárlástól, a terméket a vásárlástól való elállási szándéknyilatkozatának elküldését követő 14 napon belül vissza kell nekünk küldenie. 

A megrendelés címünkön, illetve megfelelő szállítás nélkül történő átadására nincs lehetőség. 

A megrendelés visszaküldésekor a szállítást Önnek kell kifizetnie. Ha Ön a csomag kiszállításkor történő visszautasításával gyakorolja az elállási jogát, vagy az átvevőhelyen nem veszi azt át, a megrendelés visszaküldésének díját Önnek kell megfizetnie. A csomagok visszaküldésének díja 4 000 Ft, melyet az Ön visszatérítéséből vonunk majd le. 

Fontos, hogy minden árut az eredeti csomagolásában kell visszaküldeni és azokat megfelelően be kell csomagolni, mivel az Ön felelőssége az áruk megfelelő szállításának biztosítása – pontosan úgy, ahogyan a mi felelősségünk az áruk megfelelően történő becsomagolása akkor, amikor azokat elküldjük Önnek. Ezért az is fontos, hogy Ön rendelkezzen a csomag feladását igazoló feladóvevénnyel, hogy az nyomon következő és biztosított legyen. 

 

Visszatérítés

Ha eláll a vásárlástól, akkor annak összegét a vásárláskor használt fizetési móddal megegyező módon térítjük vissza Önnek. Ha Ön egy másik visszatérítési módot szeretne igénybe venni, fontos, hogy ezt az elállási szándékának benyújtásakor jelezze nekünk. 

Ha visszaérkezik hozzánk egy csomag azért, mert Ön nem vette azt át az átvevőponton, vagy mert a szállítmányozónak nem sikerült a csomagot kézbesítenie (például mert Ön rossz címet adott meg), akkor a vásárlásának értékét egy 4000 Ft-os visszaküldési díj levonását követően térítjük majd vissza Önnek. Az áru árát annak raktárunkba történő visszaérkezését követően általában 4–5 munkanapon belül, de legkésőbb 14 munkanapon belül térítjük vissza Önnek. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszaküldött csomag szállítmányozójától függően a csomag visszaküldése akár 3–5 hétbe is telhet. 

A visszaküldött termékek beérkezését követően ellenőrizzük, hogy azok megfelelnek-e a visszaküldésre vonatkozó felhasználási feltételeinknek, majd visszatérítjük megrendelése értékét. 

 

Reklamáció

Ha Ön egy termék megvásárlását követően úgy látja, hogy az hibás, és ezért panaszt kíván tenni, kérjük, forduljon hozzánk. Ha a kézhez kapott megrendelésben bármilyen hibát tapasztal – például anyag- vagy gyártási hibát, vagy hiányzik egy vagy több termék a megrendelésből –, kérjük, hogy a csomag átvételét követő 7 napon belül vegye fel velünk a kapcsolatot. 

Hívja fel ügyfélszolgálatunkat a 12455103 telefonszámon, vagy küldjön egy e-mailt az [email protected] címre. Fontos: kérjük, hogy panasza feldolgozásáig tartsa meg a terméket és annak csomagolását is. Ha ezt nem teszi meg, előfordulhat, hogy a panaszát el kell utasítanunk. 

Ha a gyártó a termék visszaküldését kéri Öntől, akkor a Cafay észszerű keretek között természetesen minden visszaküldési költséget állni fog. 

 

Személyes adatok és sütik 

Ha Ön a Cafay.hu oldalon vásárol termékeket, akkor legalább a következő információkat kell megadnia: 

Név 

Cím 

E-mail-cím 

Telefonszám 

Azt az IP-címet is regisztráljuk, amelyről leadta a megrendelését. 

Kérjük, vegye figyelembe, hogy ezeket az információkat csak akkor használjuk fel, ha Ön ehhez előzetesen kifejezetten hozzájárult. Ez alól kivételt képez az, ha a törvény lehetővé teszi számunkra, hogy az Ön előzetes hozzájárulása nélkül is felvegyük Önnel a kapcsolatot. 

Amikor Ön a Cafay-től vásárol valamilyen terméket, előfordulhat, hogy bizonyos adatokat át kell adnunk harmadik feleknek, például egy szállítmányozó cégnek. Ezért amennyiben Ön a Cafay.hu oldalán valamilyen terméket rendel, arra kérjük majd, járuljon hozzá ahhoz, hogy a Cafay ApS átadhassa bizonyos harmadik feleknek azokat az információkat, amelyek az Ön megrendelésének végrehajtásához és kiszállításához szükségesek. Ebben az esetben az adatfeldolgozó a kiválasztott szállítmányozó cég lesz. 

Ha Ön bankkártyával vagy hitelkártyával fizet, az információk titkosítva vannak, és azok közvetlenül a fizetési szolgáltatónkhoz kerülnek. 

Adatait 5 évet követően törölni fogjuk, vagy ha már nem kell azokat a fenti célok közül egy vagy több teljesítése vagy a jogszabályoknak való megfelelés érdekében feldolgoznunk. Az anonimizált információk hosszabb ideig feldolgozhatók és archiválhatók. 

Ha azonban létrehozott egy felhasználónevet, akkor nem töröljük a személyes adatokat, kivéve, ha Ön erre kér minket. Ezt úgy teheti meg, hogy az [email protected] címen felveszi velünk a kapcsolatot. 
A Cafay ApS nem fér hozzá az Ön fizetési kártyájának adataihoz. Személyes adatokat kizárólag akkor adunk ki, ha azt törvény írja elő, vagy ha erre bírósági végzés kötelez minket. Nyilvántartást vezethetünk az Ön a Cafay ApS oldalain végzett tevékenységeiről annak érdekében, hogy az oldalaink használata során a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek, valamint marketingstratégiánkat annak megfelelően alakíthassuk ki. Marketingcélokból néhány információt megosztunk a partnereinkkel. A Caffay.hu látogatójaként előfordulhat, hogy a Cafay ApS Önről nem beazonosítható adatokat gyűjt. 

Ezt például azért tesszük, hogy feltárjuk, melyek a legnépszerűbb termékeink. A Cafay.hu-n található adatok összegyűjtéséért és feldolgozásáért a Cafay ApS tartozik felelősséggel. 

A fentieken kívül az Ön adatait nem adjuk ki harmadik feleknek, kivéve, ha erre a vállalat átszervezésével vagy annak teljes vagy részleges értékesítésével kapcsolatban szükség van. Ilyen esetben a személyes adatok bármilyen átadása mindig a személyes adatokra vonatkozó jogszabályokkal összhangban történik. 

Ha szeretne hozzáférni azokhoz az információkhoz, amelyeket Önről rögzítettünk, vagy a törvénynek megfelelően tiltakozni kíván az adatok nyilvántartásba vétele ellen, kérjük, hogy az [email protected] címet használva vegye fel velünk a kapcsolatot. 

A Cafay ApS a weboldal és annak működőképességének optimalizálására sütiket használ, ezzel pedig a lehető legzökkenőmentesebbé teszi az Ön látogatását. 

Szükséges sütik:

Név Szolgáltató Cél Időtartam
frontend og frontend_cid .cafay.hu Az egyedi felhasználók azonosítására szolgál  1 nap

 

Cookies for analysis and marketing:

Név Szolgáltató Cél Időtartam
_uetsid .google.com A látogatói adatok elemzésére szolgál  1 nap
_gid .google.com A látogatói adatok elemzésére szolgál  1 nap
_ga .google.com A látogatói adatok elemzésére és a felhasználók azonosítására szolgál a jövőbeli marketingcélok megvalósításához a Google oldalain keresztül  730 nap
MUID .bing.com A Binges marketinghez használatos  390 nap

 

A sütiket bármikor lehetősége van törölni a számítógépéről. Ennek módja minden böngészőtípuson eltérő. 

 

Tájékoztatás az Ön panasztételhez való jogáról 

A cégünktől vásárolt termékekkel vagy szolgáltatással kapcsolatos panaszát a panaszkezelési központhoz nyújthatja be, melynek elérhetősége: Complaint Resolution Centre, Nævnenes Hus, Toldboden 2, DK-8800 Viborg. Panaszát továbbá a panaszkezelési központ (Complaint Resolution Centre) oldalán is benyújthatja: www.forbrug.dk

Ezen felül panaszát az Európai Bizottság online panasztételi portálján is beküldheti. Ez különösen a Dánián kívül, egy másik uniós országban élő fogyasztók számára hasznos. Panaszát itt nyújthatja be: http://ec.europa.eu/odr. Egy panasz benyújtásakor meg kell adnia a mi e-mail-címünket, amely a következő: [email protected]

Szabványos elállási formanyomtatvány 

(csak akkor kell kitöltenie és visszaküldenie ezt az űrlapot, ha élni kíván az elállási jogával) 

- A Cafay ApS, Alstrup Alle 15, 8361 Hasselager, Dánia számára: 

- Én/mi (*) ezennel kijelentem/kijelentjük, hogy élni kívánok/kívánunk (*) az elállási jogommal/jogunkkal (*), amely a következő termékek megvásárlásának (*) / a következő szolgáltatások igénybevételének (*) adásvételi szerződéséhez kapcsolódik. 

- Megrendelve (*) / átvéve (*) 

- A fogyasztó neve (fogyasztók neve) 

- A fogyasztó címe (fogyasztók címe) 

- A fogyasztó aláírása (a fogyasztók aláírása) (csak akkor, ha a formanyomtatványt papírra kinyomtatták) 

- Dátum 

(*) Törölje a nem kívánt részt